...dette er Kirstens spesiale
Appelsin-julesnaps!
...hun inspirerer så mye med alt mulig hjemmelaget og
jeg er fremdeles i snapse-modus.. ;-)
Dette trenger du:
- 1 økologisk appelsin
(klem på appelsinen og gjør den myk
og stikk 40 hull med en strikkepinne)
- 1 vaniljestang
(skrap ut vaniljen, snitt stangen og
ha alt oppi glasset)
- 40 kaffebønner
- 12 brune sukkerbiter
- 1/2 flaske god nøytral Snaps eller Vodka
La stå i 40 dager,
før dette siles i kaffefilter
og helles på flaske
(snu på glasset av og til)
Dette vil helt sikkert smake til jule-kaffen!