Viser innlegg med etiketten Julevasken. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Julevasken. Vis alle innlegg

fredag 13. november 2009

Julevasken

Valg av musikk er viktig når julevasken er i gang...
den må være høy, rytmisk og glad.
Har du noen unike vaskeråd?

Jeg må innrømme at det er ikke denne herlige fotogene bøtta
jeg løper rundt med i huset, men den gjør seg på bilde -ikke sant?
(jeg bruker plastbøtte -tro det eller ei, og den MÅ være hvit) :)

Bøtta er så vakker at i dag har jeg brukt tiden på å beundre den
og flasken som jeg fyller på med god gammeldags Ajax.
Jeg tror julevasken blir tatt en annen dag!
God helg kjære alle dere som er så utrolige å legger 
igjen en hilsen på bloggen i denne travle førjulstid. 
Det setter jeg stor pris på.
God helg selvfølgelig også til alle dere som 
bare er innom på snarvisitt!
Klem fra Hanna