Valg av musikk er viktig når julevasken er i gang...
den må være høy, rytmisk og glad.
Har du noen unike vaskeråd?
Jeg må innrømme at det er ikke denne herlige fotogene bøtta
jeg løper rundt med i huset, men den gjør seg på bilde -ikke sant?
(jeg bruker plastbøtte -tro det eller ei, og den MÅ være hvit) :)
Bøtta er så vakker at i dag har jeg brukt tiden på å beundre den
og flasken som jeg fyller på med god gammeldags Ajax.
Jeg tror julevasken blir tatt en annen dag!
God helg kjære alle dere som er så utrolige å legger
igjen en hilsen på bloggen i denne travle førjulstid.
Det setter jeg stor pris på.
God helg selvfølgelig også til alle dere som
bare er innom på snarvisitt!
Det setter jeg stor pris på.
God helg selvfølgelig også til alle dere som
bare er innom på snarvisitt!
Klem fra Hanna