Viser innlegg med etiketten Kongler. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Kongler. Vis alle innlegg

lørdag 16. november 2013

Juletrefot

gleder meg over dette vakre "kongle-synet"...
Tenner lys...fant en herlig og nostalgisk juletrefot
...den er sååå fin...ikke sant...
J U L E F I N !

søndag 12. september 2010

Tid for kongler

Å gå i skogen og plukke
kongler er himmelsk deilig...
og spesielt med tanke på at de
skal brukes til jul. 
God kongle-høst til alle dere som er innom
Sjarmerende JUL!