Vi som liker naturmaterialer som "pynt" i
julen, -vi må ut i naturen nå og plukke til vårt
jule-hobby-verksted.
Snart skal alt mulig "produseres"
og "pyntes" og da er det kjekt å ha litt
forskjellige ting å leke med.
Plukk mose, kongler, nøtter, grener, blader,
roser og ellers det du liker aller best.
Etterhvert, her på bloggen skal vi lage masse fint til jul.
Jeg ønsker deg en deilig helg.
Bildet er lånt fra en av mine favorittnettbutikker.