Viser innlegg med etiketten Nyttår. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Nyttår. Vis alle innlegg

mandag 2. januar 2012

På gjensyn

Velkommen tilbake hit i slutten av 2012!
Jeg har blogget altfor
lite "jul" dennegangen...det var andre
ting som tok tiden...reise mm.
Det er nemlig julen som står mitt kreative
hjerte nærmest :)
Ideer som ikke ble fotografert i 2011 får 
ligge og hvile til neste gang :)
Takk for at du tok turen innom
Sjarmerende jul
og på gjensyn.
Take care!
Nyttårsklem fra Hanna

lørdag 31. desember 2011

NYTTÅRSBOMBE!

...i dag er dagen for en skikkelig "nyttårsbombe" :)!
Slik har jeg laget den:
Lag dobbel porsjon marengs og
bak "kakene" i smurte muffinsformer!
Ta marengsen ut av formene når de er avkjølt.
Pisk krem og hakk Tobleronesjokolade
 + banan som fyll.
Legg lagvis marengsmuffins og krem på et fat!
Smelt Toblerone og ha over til slutt
+ ørlite kokus som "snø".
Takk for det gamle året til dere
som har vært innom på julebesøk i år.
Jeg ønsker alle et
GODT NYTT ÅR!
Nyttårsklem fra Hanna