Viser innlegg med etiketten Pepperkakehus. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Pepperkakehus. Vis alle innlegg

søndag 12. desember 2010

En leken dag

 Mor og datter hadde en leken dag i går.
 Det ble ikke den STORE bakedagen,
vi hadde det gøy og ideene lekte rundt oss.
 Bildene trenger ingen forklaring,
men en ting er sikkert...
marsipangrisen tålte ikke den giftige soppen :)
Ha en fin søndag

tirsdag 7. desember 2010

Pepperkakehusform

Genial ide i en 
pepperkakehus-bakesesong!
Se her 
Har dere sett lignende former tidligere?