...i dag er "ide-fri" dagen min :)
Derfor har jeg funnet frem lyspære-engelen fra i fjor..
Det er mange nye lesere av bloggen og sikkert noen
som ikke har sett denne tidligere.
Rett & slett:
Lim englevinger på utgått lyspære!
Det var koselig fredagskveld i går med middagsinvitasjon
hos søte Marianne som har butikken
i Vollen. Marianne skriver på nettsiden sin:
Never run faster
than your guardian
angles can fly!
Jeg tar Marianne på ordet og lader opp til en
lørdagskveld med teaterbesøk i Oslo
og middag på byen etter
forestillingen sammen med gode venner.
...og i morgen, søndag skal familien
på fire, spise julemiddag på hotell ikke langt unna oss...
Vi er så kry over vår svigersønn og
vår prinsesse Charlotte,
-begge to er 18!
Takk for at du tittet innom og husk at du heller ikke
må løpe fortere enn din skytsengel kan fly :)
...fortsatt fin helg...
KLEM fra Hanna