torsdag 27. oktober 2011

jul i stua

Kjære alle dere juleglade jenter!
Først vil jeg takke 1000 ganger for kjempehyggelige
hilsner både her på bloggen og på email.
Det varmer utrolig godt å høre fra dere og
jeg skjønner at dere lengter etter jul :)
Jeg har ikke kommet i jule-stemning riktig ennå...
jeg vil nyte høsten litt til.
Men uansett, vi kan ta en sakte start:
Kan vi starte Sjarmerende jul 2011 med en konkurranse?
...kanskje det vil gi stemning og en pangstart :) i mitt hode :)
Spørsmålet er:
Hva har jeg tenkt å bruke denne Coca Cola kassen til? 
Skriv ditt svar i kommentarfeltet!
...jeg trekker ut en vinner og vinneren får en julepresang i posten!
Spis masse epler i mellomtiden og så tastes vi igjen :)
Årets første juleklem til alle dere fra
Hanna
p.s.
på gjensyn litt nærmere jul

180 kommentarer:

  1. Så glad jeg ble når denne bloggen er igang igjen! :) Jeg er ny følger og har ventet på at du skulle legge inn noen innlegg :) Nydelig blogg!

    Så morro med en konkurranse. Jeg tror du skal plante noen svibler i. Får se om jeg får rett :)

    Fortsatt fin dag til deg.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Jeg glaeder mig til at foelge med her paa bloggen :-) Og jeg tror at det bliver til en julekalender/adventskalender

    mange hilsner
    Angelika

    SvarSlett
  3. Hei Hanna! Jeg tror du skal bruke den som adventskalender.Dette er så gøy!! Ha en fantastisk fin dag. Klem fra Gunn

    SvarSlett
  4. Jeg har også glædet mig til at se med igen på bloggen. :-)
    jeg tror du skal bruge den enten til en jule kalender eller til en sættekasse. :-)

    Kram
    Birgite

    SvarSlett
  5. Jeg tror denne er til adventskalender.
    Det vil den passe god til.
    Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  6. Jeg tror også du skal bruke kassen til adventskalender :-)
    Gleder meg til å følge deg fram mot jul.

    aslaug1968@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Kjempefin blogg:-)) Coca cola kassen skal du nok bruke til adventskalender:-))
    Hilsen Kjersti.eide@tele2.no

    SvarSlett
  8. Dette må da bli en adventskalender, eller?? Kanskje ikke noe som skal taes ut av den, men heller noe som skal settes inn i den hver dag:O)
    Gleder meg!!
    Klemmings;)

    SvarSlett
  9. Jeg tror kanskje du kommer til å lage et oppbevaringskasse til julekuler? ... Gleder meg til jul! ha en flott dag videre! klemmer fra Nina

    SvarSlett
  10. Hei,
    Jeg tror også det blir en adventskalender.

    SvarSlett
  11. Når det kommer nytt innlegg her inne, da vet jeg at det ikke er lenge igjen til jul. Å som jeg gleder meg! Blir spennende å følge bloggen fram mot jul. Hmmm...den cola-kassen var litt av en nøtt, men siden den har 24 rom (ser værtfall slik ut på bildet) så heller jeg også mot adventskalender som flere i kommentarene over. Hadde vært fint om det kom en ny ting i kassen for hver dag. Blir spennede å se hva du finner på, er veldig nysgjerrig jeg nå.
    Ha en fortsatt flott senhøst!
    -klæm-

    SvarSlett
  12. Adventkalender. Med 24 røde epler i ? Fin var kassen i hvertfall. Mvh Bente

    SvarSlett
  13. 6 x 4 rom = Adventskalender :)
    Har visst en slik kasse - men ingen inndeling!
    Kanskje jeg skulle sette svigerfar på en oppgave;)

    Å kjenner at jeg nå gleder meg litt til å dille fram mot jul, kosa meg med ei viss bok i går :)
    Og gleder meg til å titte innom her også!
    Nå må jeg tilbake til julemarkedproduksjonen min;)
    Go' hælj, den er jo rett rundt hjørnet nå!

    SvarSlett
  14. Jeg er også helt nytt medlem her inne, å gleder meg stort til å følge deg mot jula 2011!

    Som de aller fleste her inne har svart, tror jeg også det blir en julekalender. Kul er den iallefall!!

    Klem sida

    SvarSlett
  15. Jippi=)!!! Jeg blir så glad hver gang du starter opp med julebloggen!!! Jeg tror(som mange andre her inne) at det er en adventskalender;)!!

    Ha en herlig HØST videre, så gleder jeg meg til å følge med!!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  16. Hai, it's so nice that you are back! And sure I will enjoy fall first, but in my mind en little shop I have started Christmast decorations yet.
    I think you will make an advent calendar of that beautiful coca cola box.
    Enjoy your day!
    Regards, Anita

    SvarSlett
  17. Å endelig er julebloggen tilbake igjen!! Alltid så koselig!! Håper på mange gode tips og ideer til juleting og tang!

    Kassen tror jeg blir julekalender, og jeg kjenner allerede at jeg tror jeg trenger en sånn jeg og ;)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  18. Så fint å se at du er igang igjen! Dette har jeg gledet meg veldig til! Det er så moro med alt du tryller frem, som skaper så deilig, god, gammeldags julestemning! Blir spennende å se hva du skal bruke sandkakeformene til i år!
    Coke-kassa blir vel en fin kalender, tenker jeg. Der du fyller rommene med kongler, mose, epler osv. ett rom for hver dag...Ha en trivelig høst og en fantastisk advent! Bjørg

    SvarSlett
  19. enjoy the atmosphere of Christmas again here you see all sides of the Christmas reappear on the blog ... nice weekend, looking back at your beautiful pictures ... sweet greeting rosita

    SvarSlett
  20. Jeg tror du skal bruke den som en julekalender :-D

    SvarSlett
  21. GLEDER meg til du kommer igang for fullt;)
    Kassen ser ut for og ha 24 rom, så jeg satser på julekalender;)

    Ha en finfin dag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  22. Med 24 hull i kassen tipper jeg den skal brukes til julekalender :D Veldig smart. Skulle hatt en slik!

    SvarSlett
  23. Ja, jeg vil nok også tro at det skal bli en adventskalender, men du har gjort lure ting før også du! (Som det røde eplet)

    SvarSlett
  24. Hejsa. Det er 2 skønne blog du har. Glæder mig specielt til at følge din jul.
    Jeg tror også du skal bruge kassen til julekalender, eller sætter kasse.
    Mange hilsner
    Marianne.

    SvarSlett
  25. Jeg tipper også at det skal bli julekalender...
    Det var fint å se at det var kommet et nytt innlegg her. Har ikke visst om denne bloggen før nå i år og har brukt den siste mnd til å lese gjennom alle de tidligere innleggene. Gleder emg til å følge med utover mot jul i år!

    SvarSlett
  26. Nå ble jeg glad når julebloggen tikket opp på blogglista :) gleder meg til du er skikkelig igang, men skjønner at du vil nyte høsten litt til ;)

    slenger meg på med forslag om adventskalender som svar på konkurransen ;)

    klem

    SvarSlett
  27. I think you put christamas things in it !!...angels ...bells......etc.....like the box !! enjoy a happy day...love from me...xxx...

    SvarSlett
  28. hei hei :) siden de fleste her inne tipper adventskalender skal jeg være litt "anderledes"... Så har vridd de små grå og tipper da at du setter i gang med julebrygget snart og fyller kassen med "tomtebrygg" :)
    hehe... men for all del er jo helt ypperlig som kalender også :)

    førjulsklem fra Malin.

    SvarSlett
  29. Hei..
    ser at mange har svart det jeg tenkte ettersom det er 24 rom...det må jo være en adventskalender...og i den skal du presentere en ide for oss hver dag i advent:)
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  30. Hei, Jeg er også i den tro at du skal bruke den som adventskalender - må si jeg stadig er imponert over din evne til å bruke ting til annet enn hve de er beregnet for :)
    hilsen Fie

    SvarSlett
  31. Perfekt som adventskalender

    SvarSlett
  32. Jag gissar att det blir en Julkalender/Adventskalender!

    KRAM, Jenny

    SvarSlett
  33. Er ret overbevist om at du vil bruge den til en smuk julekalender. Den indeholder jo 24 rum og ville være oplagt til at lægge en lille gave i. Glæder mig til forsat at følge din spændende blog. Du har så mange super gode ideer.
    Mange hilsner fra Lina

    SvarSlett
  34. Så moro at du er tilbake igjen!! Nå ble jeg glad:)

    Jeg tror nok kanskje kassen skal bli en adventskalender? Blir spennnede å se:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  35. Tror kassen skal bli til en advents-/julekalender :)

    Skal bli gøy og følge bloggen din fremover!
    Ha det fint så lenge :)

    SvarSlett
  36. Yess! Der er årets sjarmerende jul i gang igjen. Herlig! Gleder meg til å se hva du tenker å inspirere oss med i år:)
    Med en gang jeg så bildet tenkte jeg jule/adventskalender. Og ser at det er mange som har tenkt det samme som meg.

    klem fra frieblonder

    SvarSlett
  37. Snubla tilfeldigvis over bloggen din i jakta på litt juleinspirasjon :-) Kjem nok til å følge med her fremover :-) Trur kassa blir ein kjempefin julekalender ;-)

    SvarSlett
  38. hei som de fleste andre har foreslått tror jeg også at den hadde blitt kjempefin som adventskalender gleder meg til å følge her inne på sjarmerende jul.

    SvarSlett
  39. Veldig tilfeldig at du har skrevet et innlegg akkurat i dag, når jeg ikke har vært inne på din blogg på 10 måneder! Gleder meg til du starter opp med dine vakre juleideer og nydelige bilder!! Takk for at du bringer julen inn i våre sinn:) Siden det er 24 hyller i din nye kasse vil jeg tro at det blir en fantastisk jule/adventskalender:)

    Takk for en koselig blogg!

    SvarSlett
  40. Åhh hvor jeg glæder mig til at følge med her og komme i den rette julestemning :-)
    Min første tanke var at du skulle bruge kassen til jule/adventskalender, men det kan jeg se at jeg ikke er alene om at tro ;-))

    SvarSlett
  41. Så bra bloggen er i gang igjen. :) Har ikke lest de andres forslag, det var kommet så mange! :) Jeg gjetter på at du enten skal bruke den til å ha julemuffins i hvert rom eller små gløggflasker i hvert rom. :)

    SvarSlett
  42. Kanskje det blir en julekalender med kreative tips du deler med oss;o) Jeg gleder meg ihvertfall til å følge deg utover.....ho-ho-ho.

    SvarSlett
  43. 6 x 4 - det må vel bli en knall-tøff adventskaldender settekasse! Gleder meg til litt nærmere jul og masse inspirasjon her.

    Åsne Å-D.

    SvarSlett
  44. Heia Hanna! Helt sikkert adventskalender:) Lykke til med ny sesong juleblogg!!
    Hilsen Marit J.

    SvarSlett
  45. OiOiOi.. Gleder meg til denne bloggen er aktiv igjen.. Hmmm... Kan det hende du skal bruke den som julekalender/adventskalender montro??

    Klem..

    SvarSlett
  46. Den kassen må du jo bruke til adventskalender?
    Jeg kan ikke forstå annet? =}

    SvarSlett
  47. 6 x 4 = 24 dager i desember fram til jul = adventskalender ....

    SvarSlett
  48. Hej!
    Jag tror som de flesta....adventskalender!!
    Hoppas på tur!
    kram susanne

    SvarSlett
  49. Hei hei, utrolig kjekt å se at julebloggen er igang :-) Har vært mangen ganger innom de siste dagene.
    Jeg tror du skal bruke denne som en adventskalender :-)

    SvarSlett
  50. Jippi!!!!
    Du nærmer deg julesteming !!! som så mange andre tellte jeg seks i høyden , og fire i bredden .. og får 24 'luker' til å sette dine kreative innslag i = en form for kalender tenker jeg ... :=)
    Gleder meg til å føle bloggen fremover !!
    TOne , mammam@live.no

    SvarSlett
  51. Så koselig å se denne bloggen komme til live igjen :) Akkurat som jeg har håpt på. Jeg tror som så mange andre at du skal bruke kassen til adventskalender.
    Gleder meg til førjulstid her på bloggen din :)
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  52. Hei, jeg tror den skal brukes til julekalender/adventskalender. btw, jeg gleder meg skikkelig til advent, desember, jul o.s.v igår satt jeg foran peisen med kakao, julesanger mens jeg skrev en julefortelling.. :) Jeg elsker jula!!! Hilsen anonym ;)

    SvarSlett
  53. Jeg ønsker deg hrtelig velkommen med julebloggen igjen. Får sånn julestemning av å kikke innom her;o)))
    Jeg tror dette kommer til å bli en adventskallender med så blomster i rommene;o)))
    Mulig jeg lengter litt etter Skomakergata og Andersen himself;o)))

    Fin kveld til deg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  54. Heisann
    Tipper du skal bruke kassen til advendskalender siden det er 24 rom.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  55. hei, jeg tipper det blir en adventskalender ut av den.
    Klem Tone

    SvarSlett
  56. Jeg tror du skal bruke den til adventskalender! Superfin kasse :-) Gleder meg til å se hva det blir til! Ingen pynting enda, men har begynt med noen gaver!

    SvarSlett
  57. Pakkekalender var det første som slo meg. Men kanskje den skal fylles med gjør det selv prossjekter for hver dag i desember før jul??? Spennende å se!

    SvarSlett
  58. Julestemningen kom feiende inn med Sjarmerende Jul tilbake <3

    Blir nok en flott adventskalender av den fine, gamle kassa:-)

    SvarSlett
  59. Jeg tror nok som de fleste andre at dette skal bli en adventskalender :)
    Jeg hoppet nesten i sofaen da jeg så at det (endelig) hadde kommet et innlegg! Jeg har gledet meg helt siden sist jul!! :)
    Gleder meg til å følge fortsettelsen! ;)

    SvarSlett
  60. ...som mange andre tipper jeg det skal bli en adventskalender i velkjent Hanna-stil. Har fått mye inspirasjon gjennom bloggene dine i flere år, de er næring til fantasi og kreativitet. Ønsker deg en fin senhøst...

    SvarSlett
  61. Heisann:)
    Jeg tror vel også du har tenkt på en kalender av et eller annet slag,muligens settekasse...blir spennende å se:)
    Ha en fortsatt fin senhøst!

    SvarSlett
  62. Gleder meg tilmasse jule- inspirasjon her.Den kassa må jo bli en perfekt julekalender! Lisbethkri69@gmail.com

    SvarSlett
  63. Yes!!! Endelig er du tilbake med julebloggen din!!! Herlig!
    Burde kommet på et lurt forslag - for du har jo helt sikkert tenkt ut noe lurt!!!
    Men som alle andre her ser jeg bare for meg at det blir en adventskalender!
    Klem

    SvarSlett
  64. Hei
    passer jo kjempefint som adventskalender med plass til 24 gaver/gjøremål eller noe annet morsomt!

    vennlig hilsen Siri i Kveldsro

    SvarSlett
  65. Den skal brukes til adventskalender ☺☺☺

    Herlig at du har starta å juleblogge igjen ♥

    SvarSlett
  66. So superfin kassa!! Den er jo berre perfekt aa bruke til adventskalender. Gleder meg til aa folge med paa bloggen fram til jul;)
    Ein klem fra Viviann

    SvarSlett
  67. Bezaubernde Bilder....bin sehr gerne auf deinem Blog...liebe Grüße Doreen

    SvarSlett
  68. Gleder meg til ny juleinspirasjon :-)
    Du har en veldig stemningsfull blogg. Tusen takk!
    Jeg tror colakassen skal bli en julekalender!

    SvarSlett
  69. Hei :) Gleder meg til du starter å blogge her! Digger denne julebloggen! Tror du skal bruke den til adventskalender, kanskje med noen koselige brev og pakker i. Dødskul er den ivertfall!
    christina.weber.bekkevold@gmail.com

    SvarSlett
  70. Hi, hi - må nok si meg enig med de fleste her.

    JULEKALENDER :))

    Gleder meg til å følge dine juleforberedelser fremover!!!

    EN RIKTIG GOD HELG TIL DEG!!!

    Klem

    SvarSlett
  71. Tror det blir en skikkelig sjarmerende adventskalender =)

    Gleder meg til å følge deg inn mot jul i år og.
    Verdens fineste juleblogg!

    Klem tebage

    SvarSlett
  72. Svibler var det første jeg tenkte på, men ettersom det ser ut som om det er 24 små rom så er det jo nærliggende og gjette på at det skal være en adventskalender. Ikke alene om å gjette noen av delene ser jeg ;)

    SvarSlett
  73. Adventskalender - uten tvil:-) Søster'n min var på utkikk etter noe sånt i fjor. Hun ga adventskalender til kjæresten sin. 24 flasker med øl i forskjellige varianter! Den ble godt mottatt! mvh Stine H.

    SvarSlett
  74. Absolut en adventskalender.
    Ser verkligen fram emot vilka trevligheter du kommer att hitta på, i dessa tider kan jag inte få nog av julpyssel och ideer.

    SvarSlett
  75. Så spennende! Tipper kassen skal brukes til adventskalender.

    Ha ei riktig trivelig helg:)

    SvarSlett
  76. Adventskalender- d skal du bruke kassen til....uten tvil;))
    Så bra at du er begynt å lage innlegg- elsker bloggen din

    SvarSlett
  77. Hei! Tipper du skal bruke kassen til adventskalender :)
    Fantastisk blogg, har fått mange gode ideer av å se på bloggen din, både her og sjarmerende gjenbruk.
    Mvh Siri Mette :)

    SvarSlett
  78. Første som slo meg var adventskalender, men tror gjerne du er en liten luring og overrasker med noe helt annet!

    Mvh grethevangsnes@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Hurra, så glad jag blir att se att bloggen är igång igen! Själv har jag satt gränsen vid 1 november och får inte börja julfixa före det =)

    Precis som många andra gissar jag att lådan blir en adventskalender!
    Hälsningar Carolina

    SvarSlett
  80. Det opplagte er vel adventskalender, men jeg trur du er hakket mer oppfinnsom.. Blomsterarrangement, utstilling av julepynt, kongler.. Hvem vet? Jeg lar meg nok mer enn gjerne inspirere av resultatet :)

    SvarSlett
  81. Bloggen din er noe av det som gir meg mest julestemning. Jeg har nesten blitt helt avhengig og sjekker den flere ganger i uka.

    Jeg tror Cola-kassen skal bli en julekalender. Jeg gleder meg til å se resultatet

    SvarSlett
  82. Adventskalender ska det bli, tror jag också.
    Så skönt att du är tillbaka!

    SvarSlett
  83. Ser ut til at det er 24 ruter, så da må det jo bli en adventskalender. En skikkelig sjarmerende en. Nå kom jeg litt i julestemning, faktisk. =)
    klem

    SvarSlett
  84. Jeeii =) Endelig igang igjen :p
    Det MÅ jo bare bli en adventskalender :D
    Glede!! Ikke lenge igjen ;)
    KLem fra Happysmurfen :-)

    SvarSlett
  85. Jeg tror du skal bruke den som en jule-/adventskalender :)

    SvarSlett
  86. Camilla J10/28/2011

    Jeg tror nok det er en sjarmerende adventskalender, og jeg gleder meg til å se resultatet! :)

    Camilla_Jonette@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  88. Jeg tror det skal bli en julekalendersettekasse:))

    - Katrine:)
    katrine.n.berntsen@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Jippi,endeleg igang med julebloggen :) Må tru eg har sakna den.

    Trur du skal ha den fine kassa til adventskalender. Sette ein fin ting inni kvar dag fram til jul :)

    Ha ei fin førjulstid

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  90. Tror du skal bruke den til adventskalender :D Herlig at du er tilbake, gleder meg sånn til jul. Klem Sol

    SvarSlett
  91. Tror også at du skal lage julekalender av denne flotte kassen! :) Fantastisk flott blogg du har- jeg har kost meg i timevis allerede...:)

    SvarSlett
  92. og tror også at du skal bruke kassen til adventskalender. Godt å se du er tilbake, gleder meg kjempe mye. Hilsen Paulina

    paulin-l@online.no

    SvarSlett
  93. Hei,

    kan det være en adventskalender mon tro ? tipper på det. Gleder meg til å følge bloggen din. Mvh Ingrid (espelai@bp.com)

    SvarSlett
  94. Tænkte også først som mange andre, at kassen må blive en julekalender - men den kan også blive den fineste udstilling af flotte kogler og kugler. Glæder mig til din jule-blog :) Mvh Conny

    SvarSlett
  95. Adventskalender med epler :) fordi :
    An apple a day keeps the doctor away

    po-ma-ino

    SvarSlett
  96. Dette blir nok enten en adventskalender, eller en fantastisk julesettekasse, for å vise fram all den fineste julepynten, og det kan jo være så mye forskjellig..

    SvarSlett
  97. Adventskalender!! Gleder meg til å følge sjarmerende jul i år! :) -monakristin

    SvarSlett
  98. Hei :)

    Først vil eg sei at dette er ein kjempe fin blogg! Eg elskar jul, og det var veldig inspirerande å sjå her inne i fjor :)
    Eg trur du skal bruke den til adventskalender :)
    GLEDAR meg til å følge deg i år og!!

    Hilde :)
    (hilderoneid@hotmail.com)

    SvarSlett
  99. HEI
    KJEKT Å SJÅ AT JULEBLOGGEN DIN KJEM I GANG ATT I ÅR OG, DET VERT 3.ÅRET EG FØLJER MED PÅ JULEFØREBUINGANE DINE!!
    KASSEN TRUR EG DU SKAL BRUKE SOM ADVENDTSKALENDER, EIT EPLE KVAR DAG, KANSKJE?!!

    LYKKE TIL
    MVH
    ANNE-BRITT

    SvarSlett
  100. Hei! Det må vel bli til en adventskalender!!! Spennende å se resultatet! Ellers er jeg SÅ glad for å ha funnet denne fantastiske julebloggen, og ser virkelig frem til å følge videre!!!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  101. Hallo. Eg trur at den kassen skal bli adventskalender.
    Takk for at du lager så fin juleblogg.
    gleder meg til å følge denne bloggen framover.
    Klæm

    SvarSlett
  102. Det blir nok en advantskalender.
    Og forresten, tusen takk for at du har denne bloggen. Den er til stor glede for meg som er over gjennomsnittet glad i jul:)

    SvarSlett
  103. Hei :) For en nydelig blogg! Fikk mange gode ideer om hva man kan gjøre til jul. Tror du kommer til å lage en adventskalender av den coca cola kassen.. Men det er sikkert mye spennende man kan trylle ut av den :) Ha en fortreffelig fin dag. Hilsen solvi.nilsen@hotmail.com (Sølvi Nilsen )

    SvarSlett
  104. Som de fleste andre her tror jeg kassen blir en lekker jule/adventskalender. Gleder meg til å se resultatet og til å få masse inspirasjon fra bloggen fremover.

    Hilsen IreneR i nr 13

    SvarSlett
  105. Jeg tror nok at du kommer til å bruke den som adventskalender, men vil gjerne fortelle hva jeg ville brukt den som om jeg hadde vært så heldig å ha en sånn i hus. Jeg ville hengt den på veggen og lagt mine gamle og skjøre juletrekuler inni den, alle de som av en eller annen grunn ikke kan henge på treet lengre, men er så fine at de fortjener å få komme frem hver jul uansett. Nå har jeg dem liggende på fat her og der, men skulle så gjerne hatt dem på veggen. Kanksje med litt granbar i noen hull, en kvist her og der og små dompapper rundt omkring.

    SvarSlett
  106. Adventskalender tror jeg.<3

    SvarSlett
  107. Den vil bli en fin settekasse. Blir spennende å se : )
    Hilsen Gunn i Bodø

    SvarSlett
  108. Julekalender som du putter en juleting i for hver dag sånn at den er full på julaften :) Kanskje tingen sier noe om hvordan dagen har vært, eller hva som er blitt gjort/laget. Uansett var det en fin kasse :)

    Gleder meg til jul....

    Camilla

    SvarSlett
  109. Er ikke jul uten en "Adventskalender" og bloggen sjarmerende jul.

    Julen er en herlig tid.....

    Helene K

    SvarSlett
  110. Mette Irgens10/30/2011

    Det ser ut til at det er 24 rom i kassen, så jeg tror som så mange andre at du skal bruke den til adventskalender :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  111. Gleder meg til det blir liv i min favoritt juleblogg igjen! Jeg tror det skal bli julekalender!

    SvarSlett
  112. Åh så gøy at du er i gang igjen da. Jeg ble så glad når jeg så du har åpnet julebloggen igjen. Jeg kommer innom som før vet du. Ja du skal sikkert putte pynt i den kassen Blomster og annen julepynt. Gleder meg til å se hva du gjør.
    Klemz

    SvarSlett
  113. Gleder meg til du kommer i julestemning og begynner å blogge her inne igjen:-).. Tror du skal bruke settekassen til adventskalender:-) Den var iallefall veldig fin.. Gleder meg til å følge bloggen din frem mot jul:-) Enn så lenge må du nyte sist rest av høsten, en herlig tid det og <3

    Klem Fra Cathrine

    SvarSlett
  114. Jeg tror du skal bruke den som adventskalender :-D Gleeeeder meg til jul! Nettopp blitt ferdig med pakkekalender til samboeren min, og over halvveis med julegavene allerede <3

    SvarSlett
  115. Jeg tipper den kule Cola-kassa skal brukes til adventskalender eller settekasse med små nips :)

    SvarSlett
  116. Adventskalender!siden 6x4=24.

    SvarSlett
  117. Heisann!!
    Koselig juleblogg du har, den kjem eg nok til å gå innom titt og ofte!

    Trur også at det vert ein adventskalender, sidan det er 24 rom...

    mvh. Rita

    SvarSlett
  118. Helt klart en julekalender kasse, i øvrigt en fantastisk en. Det er en skøn blog, du har, glæder mig til at se mere. Knus

    SvarSlett
  119. Koselig med juleblogg. Jeg tror også det blir en jule / adventskalender.

    SvarSlett
  120. hei!
    nå gleder jeg meg litt ekstra til jul, når jeg har en juleblogg å følge med på i tillegg:) jeg tror du skal bruke kassen til advetnskalender!

    god høst!

    Caroline

    SvarSlett
  121. Heisann,

    dette ser ut som det kan bli en fantastisk flott julekalender. Gleder meg til å se når du har gjort den i stand, for jeg tror du skal bruke den til det.

    Gleder meg å følge deg videre.

    SvarSlett
  122. Hei :)
    Mitt råtips er (som så mange andre): Adventskalender !

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  123. Med en gang jeg så den så tenkte jeg kalender (som så mange andre tenker her ser jeg:)) Og etter å ha teller hvor mange rom det er, så sier jeg igjen; advendskalender:)

    SvarSlett
  124. Jeg tror det blir en adventskalender! En fin en!

    SvarSlett
  125. Jeg tror det er en adventskalender! Kanskje i stil med Amalies jul, som har en juleblomst for hver dag som går i desember? Supertrivelig blogg!!

    SvarSlett
  126. Tipper som andre her advents/jule kalender.
    Gleder meg til å følge med her på bloggen i år igjen:-)
    Hilsen Monica

    SvarSlett
  127. It`s for a adventcalender! Beautiful coca-cola box!

    Regards, Petra

    SvarSlett
  128. Jeg har heller ikke helt kommet i julestemning....men tror at du skal ha adventskalender av kassen....

    Men bra du er tidlig ute så vi kan få forberedt oss litt..;-)

    SvarSlett
  129. Denne colakassen må vel være utgangspunktet for årets adventskalender.
    Morsom idé :)

    SvarSlett
  130. karianee11/01/2011

    Du har tenkt til å bruke den som Julekalender

    SvarSlett
  131. Endelig oppdatering :) det er ikke lenge siden jeg fant denne fantastiske bloggen, og har lest den om å om igjen, fra begynnelse til slutt og på kryss å tvers ;) gleder meg til det kommer mere innlegg :) jeg tror du skal lage en julekalender :)

    SvarSlett
  132. Gleder meg til å se dine tips her på julebloggen.
    Enn så lenge får jeg drøye tiden med konkurranse:
    JEG TIPPER DU VIL BRUKE KASSEN SOM KALENDER.
    Jeg fant en rød colakasse I et falleferdig nausT ved havet. Den tok jeg med hjem og den pryder nå kjøkkenet. Nydelig!!!
    Julehilsen Marit

    SvarSlett
  133. Eh, ser at alle tipper kalender...
    Da kan heller jeg foreslå å putte julekuler i kassen. En fin måte å nyte synet av dem, før de skal henges på treet.
    Klem Marit

    SvarSlett
  134. Jeg tror du skal bruke Cola-kassen til adventskalender :)

    Gleder meg til høsten er over, og julen tar over!

    Ha en flott dag! :)

    Klem fra
    anh2008@live.no

    SvarSlett
  135. Ingunn Isbrekken11/01/2011

    Adventskalender :)

    SvarSlett
  136. Ingunn Isbrekken11/01/2011

    Glemte å skrive opp epostadressen min :)
    isbrekk@online.no

    SvarSlett
  137. Veiiiiiii......fyrsta færslan á uppáhalds jólablogginu mínu :-) Hlakka til að fylgjast með fram að jólum og fá fullt af skemmtilegum hugmyndum !

    kær kveðja
    Kristín

    SvarSlett
  138. Jeg tipper det blir en lekker julekalender!
    Hilsen Trine :-)

    SvarSlett
  139. Godt å se at du er tilbake i år også! Men jeg er enig i at vi kan la julen vente bittelitt til! Må ikke ødelegge all kosen heller:) Jeg ser at kassen rommer 4x6 rom, hvilket blir 24, så tenker nok som de fleste at det skal bli en adventskalender! Du er heldig som har fått tak i den, skikkelig stilig! Klem fra Kristiane

    SvarSlett
  140. Første gang jeg har sett denne bloggen men etter å ha sett hva du har fylt den med tidligere, må kassen bli en stemningsfull julekalender, fylt med mange av dine herlige ideer :)

    Før "adventshilsen" fra Anne
    (ahanssen8@gmail.com)

    SvarSlett
  141. Tror nok at dette kan bli en svært fin adventskalender :)
    Gleder meg til å følge deg for første gang!
    Mvh Elisabeth (19)

    SvarSlett
  142. Kan jo ikke være annet enn en jule-/adventskalender det da, 24 rom så vidt jeg kunne telle. Ellers tusen tusen takk for dine iderike blogger......masse nyttig

    SvarSlett
  143. Det må vel bli en adventskslender!! Så utrolig hyggelig med juleinnlegg igjen! God jul!
    Gleder meg til å følge bloggen din frem mot jul!!

    SvarSlett
  144. Det är så kul att du tjuvstartar din julblogg. Jag har väntat ett helt år :=)
    Eftersom man ser 24 hyllplan så kan du ju använda den till en adventskalender om du vill...
    Hälsningar
    Veronika i norr

    SvarSlett
  145. Jippi;) endelig snart juleinnlegg igjen...

    Tror det blir adventskalender ;) har jo 24 rom...
    Klem Linn.

    SvarSlett
  146. Åååååå så herlige bilder:) Kjenner det kribler over av julefølelse her nå:)) Hmmmmm...tror kanskje du har tenkt å bruke den alldeles nydelige og sjarmerende kassen til adventskalender...

    En finfin torsdag til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  147. Nei,- der var du jo igjen... Nå gleder jeg meg til å følge deg

    Adventskalender,- det er det!

    Jorid

    SvarSlett
  148. Line - linemor_k@hotmail.com11/04/2011

    Godt å se det er liv her igjen! :) Tenker du kanskje skal bruke den som en adventskalender! Det hadde nok blitt eldig vfint ;)

    SvarSlett
  149. Gleder meg veldig til å følge bloggen din i år igjen! Du er så inspirerende ! Og colakassen...ja 4 x 6 = 24 så adventskalender av et eller annet slag er vel trolig. Men jeg ser for meg at den kunne bli fantastisk med ulik julepynt/juledekorasjoner inni hvet rom. Tenk om den var som en liten blogg med et godt juleminne i hvert rom...:)

    SvarSlett
  150. Jeg tror du skal lage en julekalender - og jeg håper du legger inn et juletips i den hver dag :-) Gleder meg uansett til å se svaret i praksis.

    Hilsen Mette
    metteo@gmail.com

    SvarSlett
  151. Såå koselig blogg:) Denne må jeg bare følge helt frem til den store dagen.
    E jo såå koselig med advent og jeg elsker jula;)
    Svaret på konkurransen må nok være adventskalender :)

    SvarSlett
  152. Hei :-)
    Som mange av de andre tror jeg at du skal bruke kassen til adventskalender. En adventskalender som pirrer nyskjerringheten til alle oss som følger bloggen din ;-)

    Morgenkaffen nytes og bloggen din sjekkes...mon tro hva som lurer i dagens lille rom :-)

    Gleder meg til å følge denne sjarmerende bloggen hver dag frem mot jul :-)

    Karianne

    SvarSlett
  153. Hærlig blogg!!

    Julekalender tror jeg det skal bli :)
    Siw

    SvarSlett
  154. Adventskalender tror jeg du skal bruke kassen til - kanskje med gode juleideer for hver dag? Gleder meg over bloggen din og blir inspirert hver gang jeg er innom!!

    SvarSlett
  155. Herlig blogg!!! En slik kasse har jeg også! Bare min er i en dårlig forfatning og ødelagte romskiller.
    Din er virkelig flott med sine 24 rom:) Det må jo bli en julekalender:)
    Gleder meg til å se den i funksjon.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  156. Hei, nå nærmer det seg.... advent. Jeg tror ...en adventskalender der du setter inn en ting hver dag, helt til kassa er full og julaften er her.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  157. Hei :)

    Så herlig en blogg! Fikk tips om denne fra søstra mi tidlig i høst og har vært inne med jevne mellomrom for å se om du var i gang igjen! Nå er ventetida over, og jeg gleder meg virkelig til å se hva du har tenkt å legge ut her =D. Ser nok for meg at Cola-kassen skal brukes til en adventskalender, og det passer meg godt for jeg koser meg sånn i adventstida! Lukter, stemning, musikk, alt som skaper forventning til jula! Men jeg er enig; først skal vi nyte mer av høsten! Hilsen Elin :)

    SvarSlett
  158. jeg tror også ,som mange andre at denne kassen skal bli til en adventskalender.. gleder meg til å se fortsettelsen.

    SvarSlett
  159. Kanskje en fuglekasse med ett eple for hver dag til småfuglene?

    SvarSlett
  160. Hei! Jeg er rimelig sikker på at det skal bli en spennende adventskalender. Gleder meg til å følge med videre. Hilsen solfrid (solfrid@andgard.com)

    SvarSlett
  161. Ååååh... for en nydelig adventskalender!!
    Skulle ønske jeg hadde en sånn :)
    Gleder meg veldig til å følge bloggen din frem mot jul!!

    SvarSlett
  162. Tenkte også kalender! Eller er det et lurespørsmål og du skal "plante" hyasinter o.l. til et julebed?
    Jeg er helt ny, - søkte etter gløggkopp-bilde og da dukket pepperkakehjerte-hank-ideen opp!
    Allerede delt flere innlegg her på Facebookprofilen min, - herlig!

    Før-førjulsklem fra Eva Mari :)

    SvarSlett
  163. Enjoy your pictures. I cannot find the language translator to be able to read it though...Have a blessed day!
    Juanita

    SvarSlett
  164. You have one of the most beautiful blogs I've ever seen!
    Congratulations!

    SvarSlett
  165. Hei, som andre tror jeg dette må bli en adventskalender, men det kan jo være at du skal ha cola flasker i den ;) Gleder meg til å følge bloggen din frem mot jul og kose meg med bøkene dine :)
    Hilsen Elisabeth :))
    (Gonnebakken@gmail.com)

    SvarSlett
  166. Flott blogg! Gleder meg til forsettelsen!!
    Tror du skal bruke Cola kassen som adventskalender jeg også!! Det ville jeg ha gjort! :-)

    SvarSlett
  167. självklart blir det en adventskalender! =D

    SvarSlett
  168. hei du,
    stakk nettopp innom julebloggen din.
    tror det må være en slags adventskalender.. kanskje du kommer med EN ide HVER dag i adventstiden som du på en eller annen måte "plasserer i" denne kalenderen?????????
    klem TOVE

    SvarSlett
  169. Julkalender såklart!! Den är supefin!
    Kram Malin

    SvarSlett
  170. Jeg tror som de fleste andre at du skal bruke den til julekaleder! :D jeg gleder meg masse til jul, og til å bli inspirert av denne vakre bloggen!

    Klem fra Nirina - nirina.riise@gmail.com

    SvarSlett
  171. Hei!
    Gleder meg til du starter ordentlig opp igjen.
    Det kan jo være en kreativ adventskalender

    Miriam

    SvarSlett
  172. Bloggen din er så nydelig! Elsker jul! :) Jeg tror også du skal bruke hylla til adventskalender. Den fikk meg til å tenke på Jul i Skomakergata. <3

    SvarSlett
  173. Tipper på "jul-i-skomagergata-julekalender" :)

    Gleder meg masse til juleinnlegg frå deg! BESTE julebloggen♥

    Fin tid vi går inn i :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  174. Hei! Hærlig du er i gang med "julebloggen" igjen:-)
    Jeg tror du skal bruke colakassen til adventskalender :-)
    God førjulstid!

    SvarSlett
  175. Anne Mari :)11/14/2011

    Heia :) For en herlig og koselig blogg du har :)
    Jeg tror det skal bli en adventskalender:)
    En riktig god førjulstid:)

    SvarSlett
  176. Så kosleig å se at det er liv i denne bloggen.
    Jeg ser de fleste her tror det er en julekalender og det gjør jeg også. Skulle gjerne hatt en sånn selv, sukk for en skatt.

    Veldig tidlig førjulsklem fra Nina

    SvarSlett
  177. Heisann,

    For å skille meg HELT ut tror jeg ikke du skal lage en adventskalender...

    Jeg tror du skal lage en bunn på den kassen. :-) Legge den ned og fylle hvert rom med ulike ting: det kan være alt fra nøtter til godis & epler. Kanskje i enkelte rom setter du et kubelys og andre igjen fyller du med litt mose... En skikkelig snadderkasse!

    Får se da om jeg tar HELT feil... Uansett, god førjulstid :-)

    Beste hilsen mariann@meby.no

    SvarSlett
  178. Lille My11/15/2011

    Kassen passer fint som nedtellingskalender til jul.
    Enten for å ta ut eller sette inn en ting hver dag.

    SvarSlett
  179. Tror kassen skal bli en julekalender jeg, med ulike gjenstander hver dag. På samme måte som man henger opp hjerter i vinduer. Ha en flott førjulstid.

    SvarSlett
  180. solrun børve12/02/2011

    for ein nydelig og innspirerende blogg! kassen trur eg skal bli brukt som adventskalender! heldige den som får en slik kalender!! :)

    SvarSlett