Jeg vil takke alle som har vært på julebesøk hos meg i
2009
Nesten 90.000 har vært innom på visitt
og mange, mange av dere har lagt
igjen en julehilsen som inspirerer og varmer.
Tusen takk alle sammen!
Sjarmerende lys-lykter står vakkert ved døren og ønsker gjestene velkommen.
Det har snødd mye det siste døgnet og eplelunchen til
småfuglene har fått et snøtårn på toppen.
1.
Ha vann i en bolle. Jeg tok vann rett fra springen.
(hvis du koker vannet først blir det en "klar" lys-lykt)
2.
Plasser et glass eller en mindre bolle i midten av vannet.
Jeg "teipet" glasset "rett" med maskeringsteip.
Vanskelig å forklare, men jeg skal vise trinn for trinn bilder i januar.
Ønsker du dekor i vannet -legg dekoren oppi.
3.
Ha bollen i fryseren i et døgn.
Ta den ut og la den stå litt i romtemperatur,
før du tar lys-lykten ut av bollen.
4.
Plasser et lite kubbelys oppi lys-lykten.
(te-lys blir for varmt i bunnen og fungerer dårlig)
En god julekveld til alle dere som er innom!