onsdag 8. desember 2010

Duft av jul

 Første runde med duftende løkplanter forteller at
"halve julen" er over...
og neste halvdel eller resten av julen begynner
med neste "løk og plantepulje". 
 Vi feirer "litt jul" hver dag i desember:
med duftene, tenner ekstra med lys,
smaker på den deilige julematen, gløggen,
juletreffene, forventningene, pakker inn gaver,
sender julehilsen og har ekstra tid med venner.
 Bøker og blader får vente til etter jul.
Nostalgiske julekort er kjære minner som pryder ett sausenebb :)
Nyt de fine juledagene du også.

15 kommentarer:

  1. Så koselig der hos deg...
    ha en fin fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. så koselige bilder...virkleig nydelige..og ser du har samme urne som meg...

    de er så fine..

    her er det også utskiftninger på sviblene..

    KLmmer 0))

    SvarSlett
  3. Så koselig! Hva er det hvite du har i glasset med kubbelyset?

    SvarSlett
  4. Det er salt :) Grovt salt!

    SvarSlett
  5. Blir sååå glad og inspirert av å lese bloggen din!

    Klem irene

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei, Masse gode pyntetips på bloggen din. Gleder meg spesielt til å lage mønster i appelsinene.

    Sjekk ut bloggen min for en anderledes juleblogg!

    http://julogjulogjul.blogspot.com/

    SvarSlett
  8. Noen kjempeflotte foto - kan nesten kjenne lukten av løkplantene dine !
    Det med å legge julekortene i et sausenebb var lurt. Synes jeg har så masse flott dekketøy som jeg ikke får vist fram - så nå skal jeg jammen finne fra noe fra langt inne i skapene og fylle det med julekort ! Takk for tipset.

    SvarSlett
  9. What a beautiful pictures, thanks for sharing,
    Have a nice day, Susan.

    SvarSlett
  10. Nydelige ord og bilder ♥

    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Koselig bilder hos deg! Her har første runde med svibler over, nye innkjøp må til. Travle og trivelige dager her også......og fullstendig kaos:)
    Ha en fin dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  12. Så flotte bilder, god stemning og flere fine tips der til dekorasjon. *♥*

    SvarSlett
  13. Så herlige førjuls puslerier :)

    Og som alltid flotte bilder!

    SvarSlett
  14. a realy beautyful blog, big hugh Kathrin

    SvarSlett
  15. It 's A very nice beautiful blog... I love it
    it give me a smile on my face.... have a nice weekend!! viana xx

    SvarSlett