torsdag 2. desember 2010

Kranser

Enkle kranser i bånd
 Det enkle er ofte det beste.
Huskeliste:
V -Dørkrans
(Enkel grønn krans, som i fjor)
V -Adventskrans
(Enkel grønn krans som dere allerede har sett)
V -Utendørs juletre med lys
V -Bålkurv, fakler og lykter
V -Planter, blomster og løk som tilhører julen
-Innendørs juletre
 V -Bordpynt: lys, duker, servietter ol
-Sende julekort
V -Juleposten henges "til tørk" på snor
-etterhvert som den ankommer
V -Pusse sølv
(Herr og fru sitter sammen å gnikker)
-Hjemmelaget marsipan
(min kjæres spesialitet)
V -Julegaver
-Handle mat
-pinnekjøttet er i hus
-Bake 
Er det rart vi er slitne etter jul?
V = Ferdig
Alt som er gjort er klart ;D

9 kommentarer:

  1. Thank you for your Christmas inspriation!!

    Big hug!

    Alma

    SvarSlett
  2. Ja..det var liste det....nei har ikke så lang liste her...tar det ganske med ro:)
    Lagde meg en enkel hjertekrans i går...men det stikker så helsikes og holde på med denne granbaren:)
    ha en fin torsdag...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Nydelig!
    Se kransen min da, Hanna...en virkelig gjenbruks-krans :-)
    Ønsker deg en flott torsdag! :-)
    Klem, Ninni :-)

    SvarSlett
  4. Hihi....ja jeg blir nesten sliten bare av å tenke på det:))))) Man får ta en ting om gangen ,så blir det vel bra til slutt....
    Ville bare si at nok en gang har du fantastiske,nydelige og uendelig vakre bilder....nytelse:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  5. UTROLIG EFFEKTFULLT MED SLIKE KRANSER!!!
    Kan man bruke Tuja tro. Vanlig granbar stikker så fælt. :)

    TAKK FOR FLOTT INSPIRASJON!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  6. Nydelige kranser og fin huskeliste! *♥*

    SvarSlett
  7. I want to compiment you on your inspirational Blog. It's a joy to stop by!

    SvarSlett
  8. Ja, lista er lang, men jeg stresser ikke; det jeg rekker, herlig, det jeg ikke rekker, skittau:O)
    Men en krans står på programmet; kanskje i helga?
    Nyt kvelden videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Du har verkligen ett förtjusigt hem!

    SvarSlett